A dark night blog bemutatkozik


Kedves Látogató!


Üdvözöllek nálam!

Nincs olyan ember, akiben, ha egyszer elhagyják, majd visszajönnek hoz
legyen bármily nemes is ezzel az illető szándéka –, nem lel táptalajra a kétely magja.

Edward visszajött. Rájött, hogy nem jól döntött. De mi van Bellával? Nem akarja Edwardot hibáztatni, de a mellkasában ott van az ütés helye.

Ezen a blogon megtudhatjátok, hogyan birkóznak meg együtt Bella fájdalmával, és Edward hogyan feledteti el vele, amit tett.
dark night azaz sötét éjszaka címmel.
A friss fejezetek felkerülésének időpontjáról a főoldalon tájékozódhatsz. :)

Jó olvasást! :)


Érezd jól magad nálam, és kérlek, írj kommentet!!! :)

Köszönöm!

Abigel

Idézet

Amikor a boldogság egyik ajtaja bezárul, egy másik kinyílik.
De gyakran oly sokáig tekintünk vissza a zárt ajtóra, hogy nem vesszük észre, amelyik megnyílt előttünk.

Helen Keller


2010. március 30., kedd

7. Pánikroham



AZ EGÉSZ TESTEM ELERNYEDT EDWARD KARJAIBAN; elárasztott a gyógyulást magával hozó végtelen nyugalom. Lehunyt szemmel élveztem a lelkemben szétterjedő csodálatos biztonságérzetet.
Olyan volt, mintha egy láthatatlan burok ölelne körbe kettőnket. Megszűnt számunkra a külvilág. A béke, amit a közelsége jelentett, egyszerűen leírhatatlan.


Edward selymesen lágy hangja rántott vissza a valóságba, – gyengéden simogatta meggyötört lelkemet – bizonyítva, hogy újra velem van.

- Charlie most fordult be az utcába. – mondta feszült hangon. – Ha elaludt, visszajövök. – ígérte a hajamba csókolva.

NE! – pánikoltam azonnal, felkapva a fejemet. – Ne, kérlek, ne hagyj itt! – suttogtam rémülten aranyszín szemeibe nézve, a fájdalom könnyei elhomályosították a látásomat.

- Bella! Nem hagylak magadra! Soha többé! – mormolta, gyengéden végigsimítva az arcomon. – Esetleg… Elbújhatok addig? – nézett rám cinkosul.

- Igen. – sóhajtottam megkönnyebbülten.

Egyetlen pillanatot sem voltam hajlandó nélküle eltölteni, magam mellett akartam tudni. MINDÖRÖKRE!!! A közelemben kellett lennie, a látóteremben kellett maradnia. Ez számomra jelenleg létszükséglet, akár az oxigén, amit belélegeztem.


A bejárati ajtó nyikorgását meghallva összeszorult a mellkasom, tudva, hogy vége a boldog nyugalomnak. Következhet a feszült izgalom, a fájdalmas hiányérzet, amit számomra most az Edwardtól való távollét jelent. Hiába marad a házban, akkor is kikerül a látóteremből, én pedig még nem vagyok elég erős ahhoz, hogy ezt elviseljem.

- Nemsokára feljön hozzád. – mondta elrévedve, arcán gyötrődés tükröződött. Tudtam, hogy Charlie gondolatait figyeli, és amit hall nem éppen kellemes számára. – Amint kilép a szobából, visszajövök. – ígérte, apró csókot lehelve a homlokomra.

Lágy szellőt éreztem az arcomon. Mire feleszméltem, Edward már nem volt mellettem. Eltűnt. A szívem hevesen dübörögni kezdett, a pánik lassan átvette az uralmat az elmém felett.

- Bells?! – hallottam meg Charlie szigorú hangját az ajtóm elől egyetlen határozott kopogás kíséretében. – Bejöhetek? – kérdezte reménykedve.

- Persze, Apu! – válaszoltam, a kezemet a mellkasomra szorítva, próbálva a szívemet benne marasztalni.

Charlie kitárva az ajtómat gyanakvóan pillantott körbe a szobámban.

- Öhm. – köszörülte meg a torkát, öklét a szájához emelve, lehunyt szemekkel, próbálva rendezni kemény arcvonásait. – Jól vagy? – érdeklődött aggódó tekintettel, miközben leült mellém az ágyra.

Ugyanazt a kétségbeesést, fájdalmat és tehetetlenséget véltem felfedezni az arcán, amit akkor láttam rajta, miután Edward… elhagyott. A szörnyű emlék hatására megfeszült az egész testem.

- Igen. – feleltem rekedtes hangon.

- Volt itt? – kérdezte bizalmatlanul összeráncolva a homlokát.

Természetesen egyértelmű volt, hogy kire is gondol.

- Nem. – vágtam rá határozottan, villámló tekintettel nézve rá. – De számomra jót tenne a jelenléte. – mondtam rosszallóan.

- Bells! – szűkítette össze Charlie a szemeit, mialatt az arca paprikavörössé vált. – Nem való hozzád. Jobbat érdemelnél. – zárta ökölbe a kezét dühösen.

- Apu! – mondtam szigorúan, a hangomból mérhetetlen düh áradt. – Te ezt nem tudhatod! Csak én tudhatom, mi a jó nekem! – méltatlankodtam.

Charlie-n a döbbenet jelei hirtelen mutatkoztak meg.

- Te… még… olyan fiatal vagy! – dörmögte zavartan az orra alatt, lehajtott fejjel.

Ritkán beszéltem így vele, vagyis csak azóta, mióta Edwardot eltiltotta tőlem. Mindenki jobban akarta tudni nálam, hogy mi a jó nekem, kezdve Edwarddal, aki emiatt hagyott el azon a végzetes szeptemberi napon, a véleményemmel, az akaratommal mit sem törődve. Nem vagyok hajlandó többé senkinek sem megengedni, hogy helyettem döntsön. Ez az én életem!

- Apu! – húzódtam közelebb hozzá, próbálva megőrizni az önuralmamat, elnyomva magamban a jogosnak ítélt felháborodásomat, megértő hangot megütve. – Tudom, hogy fiatalnak tartasz. Igen, igazad van. Fiatal vagyok. De! Tisztában vagyok vele, mi a jó nekem. Bízz bennem! – kértem, reménykedve a pártfogásában. – Edward… - sóhajtottam halk megkönnyebbüléssel inkább magamnak, mint Charlie-nak, ahogy arra gondoltam, itt van a közelben, és kihallgatja a beszélgetésünket.

Más körülmények között nagyon is dühös lennék Rá ezért, de most cseppet sem bántam. Örültem, hogy figyel engem, mint egy láthatatlan védelmező, már jelenlétének a tudata is belső nyugalommal tölti el sajgó lelkemet.

- Edward… - kezdtem bele újra az előző mondatba, mintha azon gondolkodnék, hogyan folytassam, bár nagyon is jól tudtam, mit akarok Charlie tudomására hozni. Csupán Edward ittlétén való töprengésem miatt vesztettem el egy pillanatra a beszélgetés fonalát. – nem akart engem megbántani. – ráztam meg a fejem, feszülten figyelve Charlie reakcióját.

Az arcvonásai megfeszültek, de nem mondott semmit.

- Akármennyire is fájdalmas volt számomra a… – nyeltem egy nagyot, megérezve a folyton visszatérő hatalmas gombócot a torkomban. – a… sza…kí…tás… – ejtettem ki ezt a förtelmes szót kínzó gyötrelmek közepette. - utáni hat hónap, én örülök, hogy visszajött. – bólintottam határozottan, szigorú pillantást vetve Charlie-ra. – Így volt megírva. – suttogtam elmerengve.

Efelől teljes mértékben meg voltam győződve. Ahogy Rómeó és Júlia sorsa is meg volt írva, úgy a mi sorsunk is valahol… egy égi könyvben ki volt jelölve. Összetartoztunk! Ehhez kétség sem férhet!

- Miket beszélsz, Bells? – nevetett fel Charlie öblösen, mintha csak egy jó viccet mesélnék neki. – Javíthatatlanul romantikus vagy, akárcsak Reneé. – csóválta meg a fejét.

- Ebben tévedsz! – bámultam ki az ablakon, elcsípve a nap utolsó, legfényesebb sugarainak játékát a fák lombjai között.

„Alkonyat van megint!” – jutottak eszembe Edward szavai, amelyeket a tavalyi iskolabálon mondott nekem. Újra vége van valaminek.” Igen, vége van a szenvedésnek, a sok átsírt éjszakának, a boldogtalan, keserű napoknak, amelyeket nem tudtam, hogyan éljek túl Nélküle.

Magamon éreztem Charlie fürkésző tekintetét.

- Tudom, hogy nehéz megbocsátanod Edwardnak, amit tett. – mondtam megértően, még mindig a lassan félhomályba burkolózó tájat kémlelve. – De ez elsősorban rajtam múlott. Elsősorban nekem kellett megbocsátani neki, amit én meg is tettem. Egyszer már beszéltünk erről. – szegeztem rá hirtelen a tekintetemet számon kérően, mire elfordult tőlem.

Nehezen, fújtatva vette a levegőt. Ebben a pillanatban úgy hatott, mint egy felbőszült bika, aki éppen a tömegbe készül rontani vagy legálabb is a torreádornak.

- Nem is értem, hogy voltál rá képes. – morogta.

- Apu! – szólítottam meg olyan hangon, mint ahogyan nevelő szándékkal egy durcás kisgyereket szokás. – Elmagyaráztam, hogy Ő meg én… hogy egymáshoz tartozunk. Ezen senki és semmi nem változtathat! Te sem! – jelentettem ki harciasan. – Ahol én vagyok, Ő is ott lesz! Edwardot is kapod velem együtt, akár akarod, akár nem! – mondtam elszántan, megerősítve a korábbi szavaimat.

Az Edwarddal kapcsolatos elhatározásomban, hogy hozzá akarok tartozni – többé nem állt szándékomban – meginogni, bármi történjék is.

- Félre ismered Őt. – kezdtem a fejemben már összeállt védőbeszédbe, tisztában voltam vele, hogy ügyesen kell csavarnom a szavakat, ha meg akarom győzni a forksi törvény legfőbb őrét egy általa vélt bűnös, ártatlanságáról. – Edward sosem akart szándékosan fájdalmat okozni nekem. Csak azt tette, ami az adott helyzetben a legjobb megoldásnak tűnt mindkettőnk számára.

- Számára! – mondta gúnyosan.

- NEM! – vágtam rá azonnal, szinte kiabálva. – Számunkra! – biccentettem nyomatékosításként.

Charlie mellkasát – a megadás jeleként – hatalmas sóhaj hagyta el, én pedig egy utolsó, az áhított győzelmet jelentő támadásra szántam el magam – önzetlen apai szívére próbálva hatni – meggyőződése ellen.

- Apu! Számomra mindig is Ő volt, és lesz az igazi. – suttogtam, lágyan kiejtve a szavakat, amelyek megérintették a lelkemet. – Tudom, hogy azt hiszed, hogy fiatal vagyok még, hogy ilyen kijelentést tegyek, de hidd el, nagyon is tisztában vagyok vele, miket beszélek.

Charlie gyengéd tekintettel nézett a szemembe. Biztosra vehettem, hogy nyert ügyem van, hogy sikerült elbizonytalanítanom elhamarkodottan meghozott ítéletében.
Ő ebből a szempontból más volt, mint Reneé, Charlie mindig is hitt az első látásra szerelemben, a mindent elsöprő érzelmekben, – hiába is igyekezett az ellenkezőjét elhitetni velem, én nagyon is átláttam rajta – annak ellenére, hogy kettőjük kapcsolata nem végződött happy enddel.

- És… Öhm. – köhintett az öklébe. Látszott rajta, hogy habozik befejezni a mondandóját. – Mi van Jake-kel? – hadarta maga elé, felém sandítva.

Az arcom azonnal lefagyott, mintha jeges vízzel öntöttek volna nyakon.

- Mi lenne? – kérdeztem érzelemmentes hangon. Tudva, hogy Edward hall minket, nem akartam feszegetni ezt a témát.

- Volt köztetek valami. – motyogta zavartan.

Nem igazán tudta megemészteni, hogy a kicsi lánya fiúzik. Ezzel a gondolattal még mindig nem sikerült megbarátkoznia.

- Nem. Nem volt. – dünnyögtem mérgesen.

„Muszáj nekünk éppen Jakobról beszélnünk?” – dühöngtem magamban. Most Edwardról és rólam van szó. Nem is értem, hogyan jön Jake a képbe. – húztam el a számat.

- Meg… akartam… próbálni. – hebegtem magam elé. – De sosem lettem volna képes Jake-et úgy szeretni, mint Edwardot. Jake a legjobb barátom, aki kiállt mellettem a bajban, amikor nagy szükségem volt… egy igaz barátra. – jelent meg lelki szemeim előtt az én személyes napon, fülig erő mosollyal az arcán. – De aztán elárult, mert ki nem állhatja Edwardot. – mondtam dühösen, mire az idilli kép azonnal megsemmisült az elmémben.

- Más is így van ezzel. – nevetett Charlie.

- Apu! – pirítottam rá, a vérem már rég az arcomba tódult, de most a harag, és nem Edward jóvoltából.

- Oké! Oké! – állt fel az ágyról, kezeit védekezőn maga elé tartva. – Megértettem. – adta meg magát, függőben hagyva a mai beszélgetésünket, kisétálva a szobámból.

Megkönnyebbülve fújtam ki a levegőt, amikor Charlie becsukta maga mögött az ajtót, mert ez egyet jelentett Edward szoros testközeli, megnyugtató jelenlétével.

Újra megéreztem a gyenge szellőt az arcomon, s megkönnyebbülten ernyedt el testem feszült tartása. Még ez a röpke egy-két perc is nélküle, kezdett rémülettel eltölteni. Hiába tudtam, hogy ott van a közelemben, ha kikerült szemeim hatósugarából szörnyen éreztem magam még mindig.

Edward gyengéd pillantással fürkészte az arcomat, miközben leült velem szemben az ágyra. Kisimította egy tincsemet az arcomból, mialatt csodálatos aranyfényű borostyán tekintetével bűvöletben tartott. Fájdalmat véltem felfedezni az arcán, amit jól tudtam, hogy a szavaim okoztak. Tisztában voltam vele, hogy most meg kell győznöm, hogy jól tette, hogy visszajött, és újra az életem részévé vált.
A szívem kihagyott egy másodpercre, majd eszméletlen sebességgel dübörögve pumpálta a véremet az ereimbe. A pánik kezdett eluralkodni rajtam, igyekeztem az ájulás határáról visszatérni.
„Soha többé! Soha többé nem hagyhat magamra! Soha! Soha többé!” – zakatolt a fejemben a szívdobogásom ütemére, vakító fény robbant az agyamban, majd hirtelen minden elsötétült.

18 megjegyzés:

  1. ... Kicsit (nagyon) lefagytam. Ilyen is ritkán van velem. :D
    Hogy is fogalmazzam meg, amit érzek?
    Hát, a legutóbbi rész után, eléggé megrázó volt, konkrétan szíven ütött. Valahogy nem erre számítottam.
    Nem gondoltam, hogy Bellát még mindig ennyire megviseli, ha Edward akár csak pár percre is távol van. Azt hittem, már sokkal jobban van, olyan jót nevettek az előző fejezet végén!
    A beszélgetés Charlie-val hihetetlenül "igazi" volt. Teljesen beleéltem magam. Most úgy érzem, mintha egy hasonló kaliberű vitán lennék túl, és úgy "rám ült" volna az egész. Nem tudom jobban megfogalmazni. :S Remélem, érted, miről hadoválok!
    A vége pedig... Mi történt? Nem fogom kibírni a 2 hetet, míg kiderül! :S Húúú, de izgulok! Ez nem ér! :P :)
    Most visszakaptam a délutáni csetes poénjaimat. *durcás fej* :P
    Szóval... meg fogsz unni, de megint ismételnem kell magamat. Szuper volt! Nem is igazán értem, hogy tudsz ilyen hatást kiváltani belőlem. Két hete volt az előző, mégis hihetetlenül megérintett és főként szíven ütött. Egyre jobb, ha ez egyáltalán lehetséges. :D
    Imádtam, imádlak!!! Nem tudom, mi mást írhatnék még? Még, még, még, most! :D
    Persze, nem írhatsz egész nap. De, annyira jó! Nem csak ez, hanem minden, amit írsz. Tök függő vagyok! Nem tudom, hogy csinálod, de ez így kínzás!
    Na jó, abbahagyom, mert a végén még úgy jön le, hogy szemrehányást teszek, mert tetszett. :) Remélem, ki tudod hámozni a sorok közül a lényeget!
    Jó Rob-vadászatot holnap! Ha sikerül lefotóznod, tessék megmutatni! :D
    Köszönöm a frisst! Bocsi a kusza kommentért, többre nem futja. :)
    Sok puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát ez hihetetetlenül jó volt! Komolyan ilyen izgi részre nem is számítottam! Egyet értek az előttem szólóval, fogalmam sincs, hogy hogyan fogom kibírni ezt a két hetet.
    Gratulálok, nagyon ügyi voltál!
    Puszi
    Nikol

    VálaszTörlés
  3. Szia Drága Nővérem!
    Tévedtél, amikor azt állítottad, hogy rosszul sikerült ez a fejezet.
    Nekem tetszett :)
    Bár rövidnek találom, azért szerintem tényleg nagyon jó volt.
    Bocs, de most nagyon nem vagyok jól, úgyhogy csak ennyit írok.
    Puszi: húgod: Nóri

    VálaszTörlés
  4. Szia Nővérkém!:)
    Legutóbb azt mondtad, hogy mindig azt gondolod, hogy a komiimat már nem tudom felülszárnyalni. Nem tudom, hogy ez most, hogy fog sikerülni, de szívből fog jönni azt megígérem!:)
    Fogalmam sem volt, hogy mire számítsak... Egyet viszont mindig tudok: Egyre több érzelem, és csodálat kering a fejezet körül!
    Mikor olvastam a sorokat, szinte éreztem, hogy a szívemből leszakad, egy darab melyek Bella könnyeiben érvényesülnek. Éreztem a fájdalmát, a hiányt és, hogy mennyire üres- szüksége van valamire. Edwardra. A szerelem sokak számára csak egyszerű szó, de sokak nem tudják, hogy ez az egyetlen szó milyen hihetetlen és lenyűgöző érzést takar maga mögött. Mégis a fájdalmat; a hiányt; és a szerelmet te oly' csodásan körbejártad, kivesézted ezeket, hogy az hihetetlen! Köszönöm, hogy olvashattam, köszönöm, hogy megírtad, és köszönöm, hogy folytatod ezt a remekművet!
    Puszi: Húgod- Hencii(:

    VálaszTörlés
  5. Nahát! xD

    Drága Atyus!
    Kedves Mindenki!

    Még sosem kaptam ilyen hosszú kommentet. xD Pedig nem éreztem, hogy ennyire jól sikerült a feji. :( Bizonytalan voltam, hogy tetszeni fog e Nektek… De megint kellemesen csalódtam. xD Álmaimban sem gondoltam, hogy ilyen komit kapok majd. xD
    Ahogy olvastam, folyamatosan nevettem a boldogságtól. Egyszerűen még mindig nem hiszem el, hogy ennyire szeretitek az írásaimat. Olyan ez, mint egy valóra vált álom. xD
    Most jó kis ihletet kaptam FM-re a komidtól. :P Teljesen feldobott! xD
    Igen, nagyon is jól értettem, miről hadoválsz. xD
    Úgy éreztem, nem hagyhatom ki ezt a részt...
    Bella érzéseit magaménak érzem Edward iránt, talán, ezért is tudom olyan jól visszaadni (a Ti véleményetek szerint), hogy mi játszódik le benne. Az FM után ezt a ficemet szeretem a legjobban írni, mert Bella fájdalmának leírása nagyon megfogott a New Moon-ban. Imádtam, és rengeteget sírtam rajta. Éreztem azt az ütést a mellkasomon, amit ő. Ezért is kezdtem el megírni a gyógyulási folyamatot.

    Hogy mi történt? Hát igen, sajnos várnod kell 2 hetet a válaszra. :P xD
    Nem adok ki hadi titkokat! xD

    Nagyon köszönöm, hogy olvastok, hogy kommenteltek, újra és újra meggyőzve arról, hogy jól írok. Ez számomra több mint felemelő!!! Leírhatatlan érzés!!!

    Nagyon köszönöm Mindenkinek!

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés
  6. Ez igen! igaz,hogy rövid, de nagyon valóságos nagyon igazi! Az apai "majd én megmondom mi a jó neked" és hát a vége! Valahogy a feszültséget oldani kell! Sztem az életben is sokszor késleltetve érkezik!Nagyon várom a folytatást! Legalább már nem sír szegény Bella annyit mint az előző fejikben.Vajon,hogy fog kijönni az ájulásból? Rem ED csodákra képes, mint mindig!KÖSZI

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy megértettél valamit az irományomból. :D Bár biztos nehéz volt végigolvasni 'x' szemekkel. xD
    Örülök, hogy örömet okoztam. Megérdemled! :D (Bár tényleg kínzás, ahogy általában befejezed a részeket. :P)
    Ed iránti érzéseid? Vagy inkább Rob irántiak? Hmm, nehéz választani. :D
    A válaszod közepén/végén rájöttem valamire. Gondolkoztam, hogy leírjam-e, mert lehet, hogy túl csöpögős lesz. Vagy nem fogod elhinni, vagy kapsz tőle még egy kis boldogságlöketet. Remélem utóbbi, és cserébe extra hosszú pénteki frisst kapok/kapunk. :) :P
    Szóval azt írtad, nagyon megfogott a NM-ban Bella fájdalmának leírása, teljesen átérezted. Ezt már több twilighter (netes) ismerősöm is mondta, és már akkor is furcsáltam, hogy engem miért nem fogott meg ennyire. Már kétszer olvastam mind a 4 könyvet, és egyértelműen a NM az utolsó az általam felállított rangsorban. Persze tetszett, és ugyanúgy nem bírtam letenni, mint a többit, de mégsem viselt meg annyira, mint sokakat (persze én is sírtam rajta párszor). Nem lettem tőle depis, nem fordultam be meg ilyenek. Először arra fogtam, hogy biztosan azért nem szenvedtem annyira együtt Bellával, mert a filmet hamarabb láttam, és így tudtam, hogy jó vége lesz. (Persze ebben már alapból volt ellentmondás, mert az Alkonyatban a James-es részt végigizgultam, pedig ott is a filmet láttam előbb. :))
    De itt jön a lényeg! Amit írtál, ráébresztett, pontosabban, tudatosította bennem, hogy nem így van. Hogy miért? Mert ha csak ennyi oka volt, akkor nem tudnám igazán beleélni magam a a DN-be sem, mert itt is tudom, mi lesz a vége. Pedig nagyon is bele tudom, én is alig tudom elhinni, mennyire.
    Tehát fogalmazhatnék úgy is, hogy jobban megfog a te szenvedő Bellád, mint Stephenie-é, jobban bele tudom képzelni magam. Azaz a DN sokkal jobban tetszik, mint a NM bizonyos szempontból. (Már leírtam, nincs visszaút. Remélem, nem köveznek meg a fanatikus twilighterek. :))
    Szóval erre jöttem rá. Remélem, most így nézel ki: xD
    :D:D:D
    Kaptál még egy jó hosszú komit tőlem. Lassan én is írhatnék ficeket. :P :D
    Jó éjt, puszó!

    VálaszTörlés
  8. Szia, Abigel!
    Bocsi, hogy nem látsz mostanában.. eléggé el vagyok havazva, na de most itt vagyok és KOMIZOK NEKED!! :D
    ÁÁÁ, isteni fejezet lett, végre Bella nem csak szenved, hanem kezd egyre jobban jól lenni, hála Edwardnak :D
    Jacob.. hát, majd meglátjuk az ő hiányát, hogy küzdi le!!
    Annyira, de annyira imádom ezt a történetedet is!!! Nagyon várom a folytatást!!!!!!!!!!

    Puszil: Ella

    VálaszTörlés
  9. Szia Aby!

    Ez a fejezet is tökéletes lett, érdemes volt várni rá :)
    Köszönöm!
    És csak így tovább!

    puszillak:
    Szil

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Ma találtam rá erre az oldalra és el is olvastam az összes eddigi fejezetet! Nagyon tetszik ahogyan írsz, nagyon tetszenek a fejezetek is!
    Van egy dolog amit le szerettem volna írni neked! Amikor olvastam Atyus második kommentárját, úgy éreztem, mintha a saját gondolataimat olvasnám!+"végre nem vagyok egyedül"
    Nekem egyik barátnőm mondta régen, hogy a NM jobban fog nekem tetszeni, mint az Alkonyat. Ez nem így lett. Mikor elolvastam mind a 4 könyvet, akkor számomra is az utolsó helyre került a NM. Mikor újraolvastam valamivel jobb volt, de nem ragadott igazán magával. Ellenben az amit te írsz az teljesen! Sokkal könnyebben átérzem azt amit Bella érezhetett.
    Lenne egy kérdésem és remélem nem gond, csak szerettem volna tudni, hogy ezt esetleg megírnád Edward szemszögéből is, hogy Ő hogyan érzett, amikor látta mások gondolataiban milyen volt Bella stb... Tehát, hogy ehhez esetleg nem lenne-e kedved?
    Azért kérdezem ezt pont tőled, mert a NM és Eclipse közötti rész, vagy legalábbis az a pár nap amit elkezdtél írni Bella szemszögéből tényleg nagyon tetszett és nagyon örülnék, ha ugyanezt visszakaphatnám Edward szemszögéből, az Ő érzelmein keresztül.
    Bocsi, lehet egy kicsit szétszórt lett, amit írtam :) Remélem azért érthető!
    Puszi!
    Andi

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!

    Nagyon jól esnek a dicsérő szavaitok! :DDD
    Nagyon köszönöm Mindnyájatoknak!!! :DDD

    Nem tudom, hogy miért ragad meg Titeket jobban az én Bellám, mint Stephenie-é... De nagyon is cirógatja a gondolat az egómat! :DDD

    Nekem a NM nagy kedvencem. Talán, mert szenvedő típus vagyok! :D
    Amikor olvastam, végig, az egész könyv olvasásának ideje alatt - miután Edward elhagyta Bellát - sajgott a mellkasom. Annyira jó volt a végén megnyugodni. Talán, emiatt sikerül számotokra olyan élethűen visszaadnom Bella érzéseit, mert minden egyes fájdalmát, minden egyes rezdülését értem/érzem.


    Kedves Andi!

    Köszi a véleményt, nagyon jól esett! ;))))

    Igen!!! A válaszom igen!!! Tervezem, hogy Edward szemszögéből is megírom a DN-t, de csak miután befejeztem Bella szemszögéből. :D

    Ezer hála a komijaitokért!!! ;))))

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés
  12. Kedves Abigel!

    Nagyon köszönöm, hogy válaszoltál! Annyira örülök, hogy ezt majd olvashatom Edward szemszögéből is! Már alig várom azt is és persze ennek a folytatását is!

    Puszi!
    Andi

    VálaszTörlés
  13. csak most olvastam el ezt a történetet és tetszik de nagyon és remélem lesz folytatása
    és szerintem ezzel nem vagyok egyedül hogy várom a következő fejezetet. :)

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!

    Ne haragudjatok, hogy csak most reagálok, de a vihar miatt nem volt net és gép-gondokkal is küzködök...

    ANDI:
    Ez csak természetes! :)
    Hamarosan jön az új fejezet.

    NÉVTELEN:
    Köszönöm!
    Örülök, hogy tetszett! :)
    Igen, lesz folytatás, méghozzá jövő hét kedden jön az új fejezet. :)

    Köszönöm, hogy elmondtátok a véleményeteket! :)

    Csók!

    Aby

    VálaszTörlés
  15. Jaj, nagyon jó volt... elolvasni megint és megint :D
    Nekem nem olyan megdöbbentő Bella ájulása, az ember szervezete, elméje, szíve gyakran védekezik öntudatlan állapottal, ha valamit már nem bír feldolgozni. És Edward elvesztésének már csak a lehetősége is eléggé ilyen. Szóval sztem érthető a dolog.

    Jaj, nagyon várom már a következőt, számolom addig a napokat és az éjszakákat :)
    Pusszancs: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  16. Szia Baby!

    Igen, szerintem is érthető. Azt hiszem, hogy ennek a fejezetnek még jobban része voltam, mint eddig bármelyiknek.
    A hazaköltözés engem is sokkhatásként ért... Terra is meglepődött, hogy hogyan zártam le a fejezetet. Egyáltalán nem így terveztem, de Bella közbeszólt. :D
    A tudathasadásom, ugye... xD
    Terra azt mondta, Bella nincs jól és én se.
    Szóval ez volt az oka. :)

    Most kaptam meg az smsed, remélem, este otthon vár a kártya és beszélhetünk... teljesen ingyen vagyis majdnem! xD

    Puß Neked is! :*

    VálaszTörlés
  17. Szia Aby!

    Ezt a történetet is elolvastam, és tetszett nekem. Kiváncsi leszek Edwárd mennyire lesz kiborulva Bella ájulása miatt. Várom a következőt, csak így tovább.

    Mjudit

    VálaszTörlés
  18. Kedves Mjudit!

    Nagyon szépen köszönöm! :D
    Örülök, hogy tetszett. :)
    Felkerült a folytatás. ;) Várom a véleményedet róla! :)

    Örülök, hogy itt vagy! :)

    Puß.

    Aby

    VálaszTörlés