A dark night blog bemutatkozik


Kedves Látogató!


Üdvözöllek nálam!

Nincs olyan ember, akiben, ha egyszer elhagyják, majd visszajönnek hoz
legyen bármily nemes is ezzel az illető szándéka –, nem lel táptalajra a kétely magja.

Edward visszajött. Rájött, hogy nem jól döntött. De mi van Bellával? Nem akarja Edwardot hibáztatni, de a mellkasában ott van az ütés helye.

Ezen a blogon megtudhatjátok, hogyan birkóznak meg együtt Bella fájdalmával, és Edward hogyan feledteti el vele, amit tett.
dark night azaz sötét éjszaka címmel.
A friss fejezetek felkerülésének időpontjáról a főoldalon tájékozódhatsz. :)

Jó olvasást! :)


Érezd jól magad nálam, és kérlek, írj kommentet!!! :)

Köszönöm!

Abigel

Idézet

Amikor a boldogság egyik ajtaja bezárul, egy másik kinyílik.
De gyakran oly sokáig tekintünk vissza a zárt ajtóra, hogy nem vesszük észre, amelyik megnyílt előttünk.

Helen Keller


2010. január 28., csütörtök

Előszó



ANNYIRA NAGYON AKARTAM, HOGY VELEM LEGYEN. Hogy átöleljen, és érezhessem a közelségét.

Nem számít, ha Viktória vadászik rám. Nem számít, amíg ő mellettem van. Nem fontos semmi más, csakhogy együtt legyünk.

Már nem éreztem azt a szörnyű, sajgó fájdalmat a mellkasomban. Néha csak egy-egy zsibbadást, de ez elviselhető volt. Elviselhető volt, mert ő azzá tette.

Most már volt miért elmúlnia, volt miért megszűnnie. Itt volt mellettem, és csak ez adott erőt.
Nem tudom, mi lett volna, ha nem jön vissza. De visszajött. Visszajött, és rájött, hogy semmi értelme. Nem tud távol tartani magától.

Biztos voltam benne, hogy mindenki gondolatán keresztül azt látja, hogy mennyire megbántott. De nekem nem szabad erre emlékeztetnem. Soha!
Hiszen tudom, miért tette, megértem őt, és már elmúlt.

Sohasem tesz többé ilyet. Megértette, hogy mellette a helyem, és most együtt nézünk szembe a veszéllyel, bármit tartogasson is a jövő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése